Benim bir tanidigimin 4 aylık bir oğlu var şu son zamanlarda 3 ,4 gündür bezinde idrarından kaynaklı pembe ve kırmızı lekeler oluyor yalnızca anne sutu ile beslenen bir bebek ve 36 haftalık doğan prematüre bir bebek bu lekelenmeler neyden kaynaklı olabilir tehlike arz eder mi