Sevgili anneler şükür. O kadar çok dua ettik ki şuan Tayinimizin Aydın çıktı.
Daha önceden yazıyordu arkadaşlar ve aydın ya da Balıkesir’i görünce bir gün insallah vizede yazmak nasip olur dedim ve oldu🙏
Nasıl bir yol izlediniz? Ev 🏠 semt 🏘 nasıl? Teşekkürler şimdiden.