smaktroll benim bebeğim de 3 aylık ve kalkmaya calisiyor yatarken yarım donmeye basladi tam donemiyor henüz. Bununla ilgili youtube dan videolar izledim eğer çocuğunuzun böyle bir eğilimi varsa destekli şekilde az az oturtun diyor. Ki bu aylarda yapılması gerekiyormus ki bebek 6 .aya geldiğinde ek gidaya başladığında desteksiz oturabilsin diye. Youtube dan açıp izlemenizi tavsiye ederim