kuzeyaras13 Merhaba kızlar bebeğim iki gün sonra üç aylık oluyor, iki saati asla geçirmez ve 90 ml lik mama yer normal mi herkes az diyor. Kilo alımı da güzel şu anda?
gizzzy35 kuzeyaras13 Her bebeğin iştahı bir değil benim 3 aylıkken 120 içiyordu 3 saatte bir. Şimdi 4 aylık olduk 150 içiyor mesela benimde sütüm çok az geldi 1.5 ay emebildi maalesef. Siz 2 saatte bir diyorsunuz ki normal
eserekli_kiz11 kuzeyaras13 bizde 2 gun sonra 3 aylik oluyoruz😊😊 gecen hfta 120 cc ye gectim ben 3 veya 3 bucuk saatte acikiyor
Eylulbebek03 kuzeyaras13 çok normal, kızım 1 yaşına girecek daha 120 ml bitirdiği çok nadirdir ☺️ Doymazsa kendini belli eder zaten
GokcenD kuzeyaras13 herkes bir şey söylüyor zaten benim bebeğim 4 ay 20 günlük daha bir kaç gündür 120 falan içmeye başladı
Saliha123 Gayet normal diyorsunuz ki zaten iki saatte içiyor Benm oğlum da 4 saate yakın olunca 120-130 içiyor iki saatlik bir dilim icin iyi ❤️