Sarelifhanm rezene için son zamanlarda muamma şeyler söyleniyo bende tüketiyordum ama bıraktım.. bi kere sütüm yetmiyo demeyin süt her zaman var bu konuda kafanız rahat olsun ikincisi bebeğinizi hep emzirin ki süt üretimi için vücut harekete geçsin sonra su içmek mutlaka ve her fırsatta dinlenip uyuyun uyku çok önemli bunlar en önemli şeyler ondan sonra dereotu güzel süt yapıyor diyetisyenler genelde yulaf ile ara öğünler tavsiye eder yulaf da çok iyi süt yapıyor ara öğünlerinizde yulaflı şeyler tüketebilirsiniz incir, badem, ceviz gibi kuruyemişler ve eğer gaz sorununuz yoksa süt ve yoğurt varsa pişmiş hali gazı önlüyormuş mesela yoğurt çorbası gibi ana öğünlerinizi de atlamayın tabii mümkün oldukça sebze ve protein ağırlıklı yiyin bulgur fln tüketin takviye olarak solgar diye bir vitamin var süt için bi çeşidi var çok önerildi.. bende arttırmak için bu tarz şeyler yapıyorum benim de en büyük sorunum uykusuzluk aşırı etkiliyor beni