Her emzirmeden sonra mutlaka gazını çıkar sancıları çoğalırsa sık sık masaj yap bacaklarıyla hafifçe karnına ittir gazı çıksın rahat etsin yavrucak eğer ıkınıyorsa bacaklarını kendine çekiyorsa emmek isteyip memeyi tutunca bırakıp ağlıyorsa kesinlikle gazı vardır sağlıkla ve hayırla buyut bebeğini 😘