Lina2727 Siz normal dogumdan sonra korse taktinizmi yada herhangi bisey. Gercekten karninizi sıkıyormu faydasi varmi göbegin kalmamasi icin
Nurozcn Lina2727 kesinlikle kullanın bende çok pişmanım kullanmadığımiçin. ne giysem yakıştıramıyorum
Burca Kullanin ya ben kullanmadigim icin cok pismanim suan ,ben sezeryan oldum agrilarim cok fazlaydi korsede takmaya cok korkuyordum aci eşigim cok düşük birde onun etkiside cok fazla ama suan keşke diyorum