Kızlar bebeğim 38+4 de doğdu 2 hafta gelişim geriliği oldu sezeryana alındım 2850 doğdu sonraki gün 2750 oldu 10 günlükken 3100 grama çıkmıştık ancak enfeksiyon sebebiyle 38 gün yoğun bakımda kaldık orda doğum kilosuna kadar düştü şimdi 2 ay 22 günlük 4460 gram 60 cm meme mama şeklinde yapıyorum beslenmesini ama kilosu çok az aptamil kullandım hipp kullandım pek işe yaramadılar önerdiğiniz mama veya kilo aldırıcı takviye var mı sizin bebeklerinizin kilosu nasıl