Birprensesannesiii3850 ilkinde bulantım oldu benim olmuyordu konduramadm usuttum zannettim ocak ayıydı uykularimda bulantı ile uyanirdim bide afedersiniz sacma gelebilir ama aşırı gaz olmuştu bende hatta bir hastalikmi vwr bende diye arastirmistim internette youtubede orda bir kadinda aynisini dedi çok fazla gaz oldu bulantı oldu diye hamilelikten suphelendim test yaptim hemen çıktı beş buçuk haftalık mis kan verince netleşti ama 7. Haftadan sonra bulanti kusma aşırı artti bes ay çektim psikolojim bozulmustu herrgun ağlıyordum bulantıdan yataktan çıkamazdm sürekli bas ucumda legenle yatardim bes aydan sonrada migde yanmalari basladi ustune cok fazla sirt ağrısı oldu hamilelgm cok kötü geçti 😓