Melis2015 Meryemhk arkadaşım çok önerdi ama bizde ise yaramadı sanki daha çok ağlamaya başlamıştı çocuk
Esra_Deva Meryemhk kızımın doğumundan 4 aylık olana kadar düzenli kullandım. Ne gaz ne kabızlık sıkıntımız hiç olmadı. Her gün aynı saatlerde vermeye özen gösterin
Sgnnn Meryemhk oğlumu iyice kabız yaptı. Çocuk ıkınmaktan kıpkırmızı oluyordu. Kaleidon probiyotik kullanmaya başladık gaz çıkarır gibi kaka yapıyor çok şükür
Asel-in_Annesi Bebeğim çok kıvranıyordu 40 I çıktıktan sonra durmadı ağladı hep gaz için kurban bayramında biogaia aldık başladık o günden beri çok rahatım şu an 2,5 aylık ilacın faydasını gördüm iyiki almışım diyorum
Sedanurumut Bizde de çok fayda etmedi nurse harveyse geçtik baya rahat etti belki de artık büyüyor hareket etmeye başladı ondandır bilmiyorum
Denizanasi92 Meryemhk işe yaramıyor gibi görünse de biz ilk bırakınca bebeğin kaka yapması sorun olmustu uzun süre ama sonra normale döndü büyüdüğü için