Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim bebeğim doğalı bugün 1 hafta oldu ilk 2 3 gün çok güzel kakasını yapıyordu ama en son Geçtiğimiz cuma günü yaptı 4 gündür hiç kaka yapmadı, çiş yapıyor ama onda da turuncumsu bişeyler cıkıyor, dün doktora sordum 1 haftaya kadar kaka yapmaması normal dedi ama kafama cok takılıyor başına gelen var mı lütfen yardımcı olur musunuz