2018istanbul Merhaba arkadaşlar 3 yaş için oto koltuğu kullanıp tavsiye edenler yazarsa sevinirim çok yer kaplamasın kibar olsun diyorum ama bilemiyorum 249 TL’ye baby&plus bakmıştım fiyatına göre iyi gibi geldi kullanan var mı acaba nasıl biley alsam🙄