Biz de durumlar fena. Uykuları çok güzel olan bebeğimin uykuları yarım saate indi. Uykudan önce her şeye bir ağlama, beşiğine koyduğum an sinir. Gece hiç bölünmeyen uykusu 4 5 kere bölünüyo
Sizler ne yaptınız? Kesinlikle yapmayın kalıcı olur dediğiniz bişey var mı? Sonrasında düzeliyor mu?