mervemir- Eslemdemr0308 ayrı yatmayın daha çok küçük bebeğiniz bırakmayın., anne yanı beşik ler var daha küçük ve yüksek tahtadan oluyor öyle bişey alıp bebeğinizi yanınıza alın bence
mira___ Eslemdemr0308 kızımıda 6 aylıkken ayırdım odasına. 14 aylıkken oğlum oldu. Yalnız hissetmesin diye oğlum 5 aylık olana kadar yanımda yatırdım. Şimdi ikisinde odasında uyuyor
gokkusagitozu Benim iki kızım da çocuk odasında yatıyor küçük daha 17 günlük :) ben alarm kurup iki saatte kalkıyorum mama yapmaya onun dışında kamera ve telsiz zaten vardı ama gerek kalmıyor onlara da duyuyorsunuz mutlaka çıt sesi 🤷
mira___ Eslemdemr0308 evet aglamasa bile ıh dediğinde duyuyorum. Hatta odalar yan yana değil. Annelik işte kendini onların ih sesine bile açık bırakıp yatıyorsun. Uykusuz, yorgun olduğum zamanlar çok oldu ama hiç duymamazlik yapmasın
gokkusagitozu Eslemdemr0308 alarmdan önce de uyandığı oluyor duyuyorum daha ağlamadan 🤷 tabi siz bilirsiniz en iyisini.
gokkusagitozu Eslemdemr0308 bende iki tane olunca ikisi aynı anda uyurken bir saniye bile kaybetmeden uyuyorum ben 😂