Merhaba Anneler
tuvalet eğitimine başlayalı 9 gün oldu ama bazı durumlar var sizlere anlatayım ona göre yol gösteren olursa sevinirim
Başladığımızdan beri sabahları kuru kalkıyor kaçta uyursa uyusun ne kadar geç kalkarsa kalksın hep kuru
Gündüz uykusunda yine kuru kalkıyor
Eğer dışarı çıktıysak eve gelene kadar kuru, çişini tutuyor
Herşeyi biliyor anlıyor konuşuyor, lazımlığın ne işe yaradığını da biliyor, bu benim tuvaletim diyor
Ama o kadar inat ki, asla orda ya da kendi kullandığımız tuvalete çişini yapmıyor, tuvalete oturtuyorum 1 saat bekliyoruz yapmıyor artık yorulduğunu anlıyorum kalkmak istiyor 5 dakika sonra şortuna yapıyor
Bazen şortunu giydirmemi istemiyor ben giy deyince koşup lazımlığına oturuyor ben çiş yapıcam diyor, maksat şortu giydirmeyeyim
Şimdi biz bunu nasıl aşıcaz? Ödül yöntemini denedim, boya kitapları ve kalemleri verdim eline, sevdiği çizgi filmleri açtım vs vs
Biraz yorulduğumu hissediyorum.. bu inadı nasıl kırılacak, yardımcı olur musunuz ?