annelif sütünün yağsız olduğu kanısına nasıl vardın seni kim ikna etti buna😊 yeteri kadar çişli bez alıyosan doyuyodur merak etme. İlk zamanlar sütünün az gelmesi normal korkma meme+ mama olarak ilerleyebilirsin ama günde en fazla 2 kez mama ver. Önce emzir.
Sütünün daha çok gelmesi için bol su iç, yanında plastik şişe olsun mutlaka sık sık su iç. Hurma , tahin ya da tahin helvası, yeşillik, şu an tam mevsimi olan semizotu, az tuzla pişmiş sebze yemekleri (tuz ödem yaptığı için az tuz senin konforun için önemli) bunlar süt yapar. Ben lactamil de kullanmıştım ama çok işe yaradığını söyleyemem😊 bir de malt içecekleri süt yapıyo ama kilo da yapıyo o yüzden dikkatli kullan😊