EsraYrk Merhaba sevgili anneler, bebeğim 7. Ayında fakat hala gazı oluyor. Biberonla ve kaşıkla vermeyi deniyorum sütünü, az içiyor. Sebebinin gaz olduğunu düşünüyorum. Tavsiye edeceğiniz biberon var mı gazlı bebekler için?
Denizvepasa EsraYrk benim bebeğim de 6 ay 12 günlük ben hala anti colic kullanıyorum. Dr. Browns kullandım fakat akıtmaya başladı ben de su an philips avent anticolic kullanıyorum
gizzzy35 EsraYrk Philips Avent Anti kolik kullanıyorum hem 125 olanı hemde 260 olanı var. Başlık değişiyor. Çok memnunum başından beri 🙏 asla gaz olmadı
EsraYrk MrsMavisss Peki onların emzik başlıkları değişiyor mu bilginiz var mı ? İnternette kullanım ayı olarak yeterlı bilgi yok