tosuncukannesi bence bekleyin kendi istediği zaman hemen öğreniyor zaten. Benim kızım nerdeyse 38 aylıktı(3 yaş 3 aylık civarıydı) kendiliğinden öğrendi, inanın hiç zorlanmadım kaza da olmadı.
Öncesinde herkes geç kaldın aç artık diye üsteledi ama ben bekledim. Bebeğim de vardı zaten, istediğim gibi zaman ayrımayacağım için hep erteledim.
Alt yapıyı hazırladım sürekli. Her bezde konuştum anlattım, benimle tuvalete geldi anlattım. Ara ara kendi de tuvalete gitmek istedi hep götürdüm.
Bi sabah kendi dedi bezimi çöpe at ben artık büyüdüm çişimi kakamı tuvalete yapıcam diye. Ben de artık açtım altını ve çok şükür hiç kaza olmadan olayı atlattık.
Benim kızım okula gitmeye çok hevesliydi, ben genelde okul üzerinden anlattım. Bezli çocukları okula almıyorlar sen de bezini at okula gidebilirsin dedim.