YavuzAnnesi Hanımlar yavrukuşum 6 aylık , yarın sünnet ettireceğiz. Yanımda neler götürmem gerekiyor hastane sadece gece 4ten sonra yemek yemesin demis başka bir şey dememiş. Ne hazırlamam gerekiyor çok gerginim
Asym33 YavuzAnnesi Canım dar olmayan rahat kıyafet giydir ve karton bardak alın kesip koyarsınız bezi üstüne baglarsin çocuk çok rahat ediyor canı acımıyor bez surtmedigi için biz öyle yaptık geçen hafta olduk bizde başka bir şey goturmene gerek yok
YavuzAnnesi Asym33 peki bezi bir numara büyük mu almalıyım normal bezi olur mu? 4 numara kullanıyorum ama bardak koyarsak sıkıştırır sanki
Asym33 YavuzAnnesi Canım ilk baya şişlik oluyor ilk gün ama kremlerle 3 günde iniyor şuan 6 gün oldu baya iyileşti bardak ama çok işe yarıyor mutlaka koy bide bizim doktorumuz 3 günden sonra 3 gün boyunca hergun ılık suya kaya tuzu koydurtup 10 dakika boyunca bebeği içinde beklettirdi o oradaki mikrobu kırıyormus inanılmaz işe yarıyor mutlaka yap çok çabuk toparlıyor hiç korkma iyimi hemen yaptırdık