mizmizpera benim de 4 aylıkken başladı, 6 aylık oldu cocuk son hız devam ediyor dökülme. İnternette yorumlara bakarak solgar biotin aldım. İnşallaj işe yarar diye umut ediyorum. İlk oğlumda sütten kesince dökülme de kesilmişti. EmzirdikÇe vücuttaki depolarım azalıyordu ve dökülmem devam ediyordu. Şimdi az sabredeceğüm