saricivcininannesi Kızlar bebeğim 5 aylık bugün 2. Doz menenjit alışını olacağız ama 2. Doz için herkes beni çok korkuttu ateş yapıyor diye. Nimenrix vuracak doktor sizlerde bu süreç nasıl ilerledi ateşlendi mi bebişleriniz neler yaptınız anlatır mısnız
A-timu saricivcininannesi bebişten bebişe değişiyor ama bizde ateş hiç birşey olmadı inş sizinde bizimkisi gibi olur