ykyusuf bebeğini 3 aylıkken çalışmak zorunda olan üstelikle emzirriken , gündüzleri mama geceleri emziremeye devam eden varmı . bu sürecte neler yasadınız ?
cennet123 ykyusuf ben öğrenciyim doğum yaptığımda üniveristeye gidiyordum süt sagip evde birakiyordum onu veriyordu kaynanam ztn mide kapasiteleri küçük bu aylarda yapabiliyorsaniz sağın bırakın
mnr8016 3aylik değil ama bebeğim 7. Ayında ben de gündüz bakımevi ne vereceğim maalesef akşam 5ten sonra emzirecegim sadece. Benim bebeğim Allah’tan ek gıdaya geçti ama sizinki daha küçük eğer süt sagabiliyorsaniz süt biraksaniz iyi olur