Miran47 Hemşire kilo alımı az dedi dört aylık yedi Kilo şuan her ay bir kilo alırdı bu ay 450 gram almis 3510 gram doğmuştu :((
RainOverMe Miran47 4 ayda düşüyor kılo alımı genelde.6,5 aylıkken 7,5 kıloydı kızım 3735 dogdu. Bence gayet iyi bebisin kilosu🤗 kızım 250-300 gr almıstı 4. Ayında.
Deletedmom_54 Miran47 az mı dedi ? 4. Ayda bebekler hareketlendiği için normal seyirde giden kilonun daha azını alırlar ama bu aldıkları az kilo normal 250 ile 500 gram arasında kilo alımı beklenir 250 altı alsaydı okey az ama normal almış üzülme
ipeekk12 Miran47 bence normal kılosu 6 aydan sonra artık oyle 1 kılo bır kılo almıyorlar 14 aylığız kaç aydır aynı kilodayız gıdım gıdım alıyor normal bnce eskısı gıbı beklemyın almasını artık hem kılosu gayet ıyı