Kızlar merhaba cuma günü bebek maması sipariş verdim saat akşam 10 gibi teslim edildi 2 no değil 3 no yollanmış kuryeye yanlış ürün dedik biz alamayız Trendyola söyleyin dedi aradık ki zaten bağlanmak ayrı bir yetenek süreç başlatıyoruz dedi gece vakti mamasız bıraktılar allahtan ek gıda bebeği bebeğim neyse bugün salı hala bekliyoruz çözümlensin diye her saat arıyorum talebiniz inceleniyor diyor artık çıkan herkese bağırıyorum istemsiz suçlu onlar değil ama artık sinirlerim bozuldu 160 liralık mamanın üzerine yattılar resmen şikayetvara falan yazdık ama sanmıyorum bir cacık olacağını diğer uygulamalarda hiç böyle bir memnuniyetsizlik yaşamadık hemen değişim yapıyorlar allah kahretsin bunları parası olmayan biri ne yapacak mama almak için bunları bekleyecek