ipekgumen1 Doğumdan sonra 3. regl oluşum ama çok aşırı kan geliyor normalmidir 10 dk da bir ped değiştirmekten tuvaletten çıkamıyorum ped te hiç kuru yer kalmıyor dolu dolu oluyor 🤔
Pelininannesii ipekgumen1 bende de aynı durum oldu çareyi hormonlu spiral takmakta buldu kadın doğum doktorum, normale döndü☺️
Pelininannesii ipekgumen1 bende korunmak için taktırmadım ki, elbet koruyor şimdi o da var ama kanamayı azaltsın hatta durdursun diye taktırdım. Yoksa prezervatifle korunuyorduk biz amacım o değildi. Ama tabi size başka bir çare sunar doktor
ipekgumen1 Pelininannesii benim iki normal doğum yaptım 3. Bebeğim sezeryan oldu o yüzden bağlattım artık 🙂