Geceist 2 aya kadar 2 saatte bir emziriyodum. gündüzleri bazen saatte bir, geceleri uyandirinca süt üçün uykusu bölünüyordu bidaha yatmiyodu çok huysuzlasiyodu saglik ocagina goturdugumde hemşireye sordum gece uyanmiyo ben uyandirmasam aciksa zaten uyanır annesi sen uyandırma dedi bende o günden beri uyandirmadim şuan 3 aylığız 2 aylıktan beri artık geceleri uyandirmiyorum kendi uyaniyo sütünü icip tekrar yatiyo