circirbocegi boyayan oldu mu bi de hamgi boyayı kullandınız süte geçme olayı dogru mu bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi ☺️
Cereninkuzusu3011 circirbocegi hayır tabiki süte falan geçmiyor 😅 benim kızım 8 buçuk aylık 3 kere falan boyadim yani o uyuyunca farklı bı odada boyuyorum yıkıyorum uyanmadan hallediyorum yani keskin kokusunu direk solumasin yeter başka bı zararı yok 😌
sheyda9191 circirbocegi ben gebelikte bitkisel amonyaksıza alıştım onunla devam ediyorum. Prozinc color çok güzel tutan bir boya daha geçen gün yine boyadım 😅
kenankaan circirbocegi benim kendi doktorum dibine sürmemek kaydıyla izin veriyor, saç kökü herşeyi emer, çok şartsa kına yak diyor.
aktifmaya circirbocegi Daha dün boyadım saçlarımı bebeğim 4 buçuk aylık o uyurken hallettim palette kullandım, kız süte nasıl geçecek boya🤔
Cereninkuzusu3011 circirbocegi markanin bı onemi yok bence ya ben palette de boyadım farklı bişeyler vardi adını hatırlayamadım ondan da boyadım hatta 1 hafta önce gene boyadım hiçbisey yok 😌
kenankaan circirbocegi instagramda kına aldığım bir sayfa var, bitki tozları ile tonuna kadar belirliyor, kına demek illa kızıl olacak demek değil. Benim saçım siyah mesela, hint kınası da değil bu dediğim. Özelden yazayım size. Beyazları kapatıyor