Melissadgnn benn geçtim, prima premium care 2.5 yaşına kadar kullandım 6 numarasına geçince oğlumun sırtında alerji yaptı, bende sleepy bio naturel serisine geçtim ilk gün hafif pişik yapacak gibi oldu bepanthol pişik kremi sürdüm bir dahada pişik yapmadı bezi bırakana kadar bio naturel sleepy kullandım ama sızdırma çok yapıyor geceleri mutlaka taşırıyor, primadaki sızdırmazlık hiç bir bezde yok maalesef, ama sık sım değiştirirseniz oda sıkıntı olmuyor