KahveliVera Günaydın kızlar ayağımı kestim böyle açıldı cam battı çöp poşetinden yarıldı yaa ben kliniği aradım iz olmasın dersen dikis atarım sen elinde baskı yap kapansın dedi ama çok acıyor dayanamıyor napayim Allah rızası için bir bakın
Yengecimben KahveliVera hastaneye gitmelisin bence mikrop kapma dikiş atsınlar böyle geç kapanır cok gecmis olsun 😞
Caglarass KahveliVera Bundan daha derin bi yaram dikişsiz kapanmıştı ama siz bilirsiniz yinede geçmiş olsun 😒
Deletedmom_23 KahveliVera Geçmiş olsun ama bence dikişlik bir şey yok. Bastırın gazlı bezle bandaj yapın. Birkaç güne kapanır🤗
RainOverMe Gecmıs olsun🤗🌺🙏🏻 dıkıs atılsa ıyıymıs. Ayakta ız kalsa nolacak ki yanı saglıgınız önemli. Açık yara sıkıntı yapmasın sonra
KahveliVera RainOverMe Aa yok sağlık her zaman önceliktir ben şimdi eczaneye gidip sorucam kadin bilgili baya tamam derse direk giderim
irva KahveliVera Dikiş attırmak istemiyorsan kaynasın diye bunun için özel bantlar var onları yapıştırıyorlar hastanelerde.Çok geçmiş olsun.
irva KahveliVera Muhtemelen vardır sorabilirsin.Ama bunu bir hemşire yapsa daha iyi olur.Sağlık ocağına da göster.
RainOverMe KahveliVera umarım sıkıntısız hallolur. Attırmasanız da temızleyıp bırbırıne yapıstırıp kapalı tutun bır sure. Ben bir parmak açıklıgı kapattım ama tam olmamıs yarım santim kadar kaldı sureklı pansumanla mikrop kapmadı