Bizim doktorumuz pembe leke için mamayi artırın dedi siz çok besleniyor diye düşünebilirsiniz ama yetmiyor demek ki.Havalar çok sıcak olduğu için terle de sıvı kaybı oluyor kalın giydirmeyin bebeğinizi de. Ayrıca su onerdi bize doktorumuz ama su için sadece anne sütü alan bebek 6 ay almamalı diye biliyorum ben su onermiyorum.