mavigokyuzu120666 doğduğundan beri lansinoh ile mama veriyorum günde 6 7 kere. Hala gayet güzel emiyor. Biberon meme reddi yapar lafı klişe olmuş bence herkes söyleyip duruyor. Olan da vardır ama öyle bir kural da yok. Azıcık şurup verecekmişsiniz ve kısa süreli. Ben bir sorun olacağını düşünmüyorum ama içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın tabi