Elifkzlcn benim oğlumda sarılık geçirdi ben de 38 haftalık sezeryanla doğum yaptım suyumu patlattı benim 50 yaşındaki teyzemde sütü fazla olduğu için manuel olan süt sağma pompalarıyla ya da eliyle sağıyormuş durumlarımız çok farklı benim buzlukta bu zamana kadar 100 torbaya yakın sütüm duruyor hala benim ilk zamanlar sütüm çok olduğu için mecbur sağıp boşaltmam ve rahatlamam gerekiyordu sağıma karşı hiç bir Dr ve hemşire de duymadım zaten ve çalışan bir annemden sağmak zorunda da kalırsın