deniiiza Oglumun dun disi patladi sag alt dişi 🥰 merak ettigim tamami kaç günde cikar. Bir de be. Hep iki alt diş ayni anda cikiyo saniyodum. Ancak sag alt patlamis sol alt daha patlamadı. Bu şekilde mi oluyor?
Miniminnakbebe deniiiza bizim de biri patladı diğeri 1 2 gün sonra beyazlığı göründü çıksın diye bekliyoruz😍
Yengecimben deniiiza 🥰 maşallah cok hoş inci gibi dişleri olsun inşallah. ben de bilmiyorum 6 aylık oldu ama diş yok henüz beyazlıklar var damaklarında ama
Metehan09 Merhaba bebeginuz kac aylik biz 4 ay 15 gunluguz bildiğiniz işkence çekiyorum sürekli mizmiz ağlamalı
deniiiza Miniminnakbebe demek ki ayni anda cikmiyo biri sonradan cikiyo. Ben ikisi ayni anda saniyodum
deniiiza Yengecimben teşekkür ederiz hepimizin bebislerinin olsun. 6. Ayda bizde cikmadi 7ay 9gunlukken patladi ilk dis🥰
Theeaslann deniiiza ben gördüğümde delikti iki hafta içinde çıktı ama hala uzamaya devam ediyor be zmaan tamamlanır bende bilmiyorum
BuseBlt deniiiza bizim yaklaşık 2 haftada görünür şekilde oldu ☺️ ilk birisi patladı birkaç gün içinde diğerinde de şişiklik oldu sonra o da patladı yani hemen hemen 1 hafta var arada
Esra_noyan Peki dis ağrısını durdurmak için neler yaptınız benim oğlum 6 aylık bile olmadı tetagil kullaniyorum
deniiiza Esra_noyan ben bisey kullanmadim rahat gecirdik bu dönemi. Sadece sulu dis kaşıyıcısini buzluga koyup veriyorum