Merhabalar kızının 4 ay aşılarının 2 dozunu dün yaptırdık sabah yaptırdım akşam 18.00 sonra ateşi yükselmeye başladı saat gece 04.00 kadar biraz düşürebildik şuan da hala ateşi var en yükse 37.5 oldu sizlerde de öyle oldumu acaba yardımlarınıza ihtiyacım var..