HER07 arkadaslar oglum 2 ay sonra 2 yasina girecek ve yaklasik bi aydir var bu sürekli herseyi atiyor elinde ne olursa olsun güzel bir sekilde anlatiyorum bazen sinirlendigimde oluyor tabi fakat inadina devam yapiyor. 2 yas sendromu diye okumustum ama nasil basa cikabilirim bununla bilgisi olan yasayan var mi
AyazMerve HER07 Aynı durumdayız 🙄Bi de balkona çıkıp atıyor asansör de yok sürekli in çık eşya topluyorum 🤷♀️
FatmaKrbkl HER07 ben dikkatini dağıtıyorum, aa bak burda arabanvarmış sürelim mi gibi, eğer ısrarla atıyorsa mesela oyuncaksa attığı şey böyle atarsan kırılabilir sanırım oynamak istemiyorsun diyip elinden alıyorum
Aezgi HER07 yemin ediyorum 19 aylık aynj bezdimm camdan aşşa gecen gün tv kumandasını aldı attı tv herseyi fıtlatıyor bende napcamığımı sasırdım güzelce söylesem gülüyo gene gidiyo atıyo bazen kızıyorum eline hafifce vurup hayır yapma diyorum bu sefer gene 2 saniye ağlıyo gene gidip atıyo