Deletedmom_41 Arslann 1 bucuk yas hic izletmedim 3 yasa kadar boyle devam etmeyi planliyorum sonrasinda belki kisa surelerle bilemiyorum ama ekran icin hedef 3 yas.
Zlm Arslann sıkıldığında değil ama herşeyi bilerek büyümesini istediğim için biraz açıyorum ama bitti diyip kapatınca aglasada acmiyorum ki bittiğinde bittiğini anlasın
Birkizbiroglan Arslann 36 aya kadar ekran istemiyorum ben bence erken, 33 aylik şuan hiç açmadım öyle oyun, kitap, balkonw çık parka git böyle şeyler ile zaman geçiriyor.
Arslann Deletedmom_41 bende yemek yerken acıyorum bazende durmadığında ama kendimi aşırı suçlu hissediyorum bide sürekli elimizde telefonlar bizdede görüyor telefonları oynuyor sonra eskiden ne güzelmiş telefonlar simdi elimizden düsmüyo cocukta görünce istiyor benimde artık hedefim sadece yemek yerken açmak
Arslann lceLady bende yemek yerken acıyorum bazende durmadığında ama kendimi aşırı suçlu hissediyorum bide sürekli elimizde telefonlar bizdede görüyor telefonları oynuyor sonra eskiden ne güzelmiş telefonlar simdi elimizden düsmüyo cocukta görünce istiyor benimde artık hedefim sadece yemek yerken açmak
Minikkoalammm lceLady çizgi filmden daha kotu izlettiginiz şey. Farklı renk geçişleri fazla oluyor reklamlarda da . Hiç bir şey izletmeyin şarkı dinleyebilirsiniz.