Minikooo amin canım bende öyle dedim inan gerekirse ben hasta olayım ona bişey olmasın diye 🙏🏻 Biz ne olduğunu anlamadık düşmedi ateşi gittik dr a boğazı kızarmış neden olur dedim ağzına bişeyler sokma dönemi dedi kan verdik bütün değerler normal pcr negatif o akşam 2 fitil verdiler acilde işte dolven calpol fitil antibiyotik yazıyorum düşmezse başlarsın ama 2 gün bekle dedi dolven nöbetçi eczane demiş 5 aydın gelmiyor pedifen aynı onu aldık içirdim evde 2 fitile rağmen çok düşmeyen ateş düştü şükür ki bugün kontrol var dr da ama ne olduğunu İnan çözemedim davranışlarında bi problem yoktu ateşliyken bile biraz mızmızdı her zamankinden fazla ama koşması yerindeydi halsizliği öksürük burun akıntısı da yoktu ben boğazı koyarım diye içirdim antibiyotikte ama çoğunu içmedi zaten bilemiyorum 2 dr da diş ateşi inatçı olmaz 38 i aşmaz dedi pcr pozitif olsada yazdıklarımı kullanacaksın dedi dr sadece done olarak kayda geçsin covid ise dedi benim bebeğim 15 aylık bizde bişey yok onda covid olabilir mi dedim evet olur size de bulaşır hatta dedi ki ben çocuğumu parka bile götürmüyorum bu iyi bişey değil ama endişeleniyorum covidden dolayı sayılıdır dışarda salıncağa bindiği ondada silerim dezenfektanla düşün evde salıncak var ona bindiriyorum ama çevrede ateşlenen çok çocuk duydum o ara anne babada bişey yok çocuk pozitif bütün sitede çocuklar oldu diyen bile vardı inş sizinkide çabuk geçer neyse