Aybige Günaydınlar arkadaşlar kızım 6 aylık mama sandalyesi almayı düşünüyorum önereceğiniz bir marka model var mı
Mirac_21032019 Aybige valla cnm hepsinin işlevi ayni ne cok para ver nede hantal olsun ben chicco aldim oda ucuz bisi degildi gerci ama cok memnunum
GzdeBade Bütçeye göre cesitt çok canım . Ben e bebekten aldım baby plus galiba önünde oyuncağı var. 74 tl ye