Tgce80 Bebegum bugun 40 gunluk oldu asırı gazlı ıkı gundur cok aglıyor canımızdan bezdırdı uymadıgı her dk aglıyor bunun bı sonu yok mu kucaga da cok alıstı gecer mı lutfen cozum
Fifaz12- Tgce80 merhaba bebekler ilk 3 ay hiç bir şeye alışmıyorlar muhtemelen kokunuzu istiyordur gaz için masaj yapabilirsiniz doktorumuz bize probiyotik biogaio damla vermişti çok gaz problemi yaşamadık
1prens1kedii1 Tgce80 bizimde öyleydi canım asla susmazdı uyanık olduğu her dk ağlardı ben artık dayanmadım adam akıllı bir Dr götürdüm süt alerjisi var dedi Dr sonra düzeldi diyete başlayınca.
Mavis34 Tgce80 gaz damlası kullanın. Biz biogai ve Sab simplex kullandık 3 ay sabahlara kadar uyumadan bağıra bağıra ağlardı Kolik ti 3 aydan sonra düzene girmeye basladi
Davuteren Tgce80 gaz için bizim çok işimize yarayan bir tarif var doktor önermişti yarım su bardağı suyun içine bir çay kaşığı kimyon bir çaya kaşığı çörek otu atıp kaynatın ve bebeğe beş çay kaşığı verin çöl iyi geliyor biz damla falan kullanmadık
Arslanyasar Çok özür dilerim çok klâsik olcak ama doydugundan eminiz di mi ? Anne sütü alıyorsa daha 40 günlük bebekte o kadar gaz sancısı olmaz diye biliyorum
tazeanneeeee Arslanyasar maalesef oluyor benim bebeğim 3 aylık 2 buçuk aydır mahvoldu evladım ıkınmaktan çırpınmaktan uykuları kaçıyor artık 3 damla kullanıyoruz onlar da pek rahatlatmıyor ıkınmaktan poposunda çatlak oluştu
Davuteren tazeanneeeee bizim işimize çok yarayan bir tarif vereyim yarım su bardağına bir çay kaşığı kimyon bir çay kaşığı çörek otu atıp kaynatın ve bebeğe beş çay kaşığı verin bize doktorumuz önermişti ve başka hiçbir damla kullanmadık çok işe yaradı ve bebeğe gaz masajı yapın
Ecem40 1prens1kedii1 süt alerjisi olduğunu nasıl teşhis etti doktor. Bende şüpheleniyorum 😔 belirtileri nelerdi
Ozgemre Benim oğlanın gaz sancısı 1 haftalıkken başladı ağır kolik dendi probiotik ve gaz damlasıyla 2,5 ayda kurtulduk ağlama krizlerinden benim oğlan 20 saat uyumuyo du kesintisiz ağlıyordu
1prens1kedii1 Ecem40 yüzünde kızılarklar vardı huzursuzdu çok sürekli aglıyordu anında egzama vardı birde kilo alımı çok yavastı bizim kaybettiği kiloyu tekrar almamıştı sütüm fazla olmasına sürekli memede olmasına rağmen. Sonra zaten meme reddi oldu bizim 2 ay denedim almadı kendini yırtıyırdu
Davuteren Tgce80 bir aylıkken yapmaya başladım hala da ara ara yaparım şuan 4 aylık toz kimyon kullanıyorum ben