Kizlar ben covit oldum acayip kötüyüm kafami kaldıramıyorum ama malesef bebeğim var asla yatamıyorum neyse onu geçtim oda ateşlendi doktora götürdük onun ki dişten kaynakliymis ateş vs ondan öncesi 2 haftadır aslaaaa geceleri uyumuyor gözünü kapatıyor Yatağan koyuyorm uyanıyor hiç uyumuyoruz bayilicam artık takatim kalmadı 1 yaşa gelince herşey düzelir dediler herşey dahada kötü oldu biz alerjik bebeğiz geçer dediler uykular düzelir dediler şimdi hiç uyumuyor kovit olmadan önce bide memeyi biraktryim dedim hiç emzirmedim sonra verdim kiymadam bu sefer memeye dahada bağlı sürekli meme meme meme oturuyorum ağlıyor yatırıyorum ağlıyor kafayı yicem