Kızlar arkadaşımın bebeği kilosuna göre 90 cc üstü içmesi gerekirken 80cc içtiği halde her ay 1 kilonun üstünde kilo alıyor ve 2 - 3 saatte bir süt veriyor. Sütüde biberonda dolapta dururken üstünde yağ oluyor. Bu sütünün kaliteli bebeğe yaradığını mu gösterir yoksa metabolik bir rahatsızlığı olup ondan mı kilo aldığını gösterir. Islal bez sayısı her süt içtiğinde bir full dolu oluyor