Kızım iki yaşında . Bebeklik döneminden beri ortamlara girer girmez ağlıyor çıkmak istiyor.. insanların onu sevmesini bırakın ona bakmalarına bile tahammül edemiyor.. ne yapacağım bilmiyorum.. onula bir yere gidemiyorum artık çünkü karşı taraf rahatsız oluyor.. yardımcı olabilirmisiniz