Ggamzeeee 2.hamileligim ilki sezaryanda oglum 1 bucuk yaşında 2 aylik hamileyim bazen çoğalıyor bazen azaliyor kanın rengi sürekli değişiyor sürekli devam eden sancilarim var bazen uyku uyutmuyor sizce erken oldugu icib mi düşük mü???!!
Bebegimm1 Ggamzeeee keske hemen bi acile gitseniz kanama olmasi iyi bir sey degil bende kanama yaşadim gecenin bi yarisi acile gittim aglayarak yaşıyor mu diye
Mavis34 Ggamzeeee gebelikte hic bir kanama iyi değildir l. Düşük olmadan da kanama olabiliyor ama bir sorunnoldugunocin olur düşük önleyici iğne felan yapılması gerekir acile gidinhemen geçmiş olaun