Zehra2205 Evet anneler gece emzirme serüveniniz nasıl? Bir rutin içinde mi yoksa başına buyruk mu? Kaç kere kalkıp emziriyorsunuz?
Annecik34 Zehra2205 22 günlük istedikçe veriyorum çok küçük olduğundan geceleri 3 kere kalkıyor mutlaka en az yani mutlaka 3 kere emziriyorum.
glcnklss Zehra2205 bebeğim 2 aylık o uyanmadan zorla uyandırmıyorum 2-3 kez kalkıyor genelde 12-6 arası 5-10 dakika emiyor
ferlazen Zehra2205 bebeğim 8 ay 20 günlük her zaman olduğu gibi 3 gibi ve 5 gibi 1 yada 2 kez emzirme yapıyorum bunun dışında 7.5-8 gibi sabah, sonra kahvaltıya geçiş
birzahidannesi Bebeğim bir buçuk aylık. Genelde 3 kere uyanıyor gece. O ses çıkarıp acıktığını belli etmeden saat kurup vermiyorum. Onu dinliyorum
cinarm 7 aylık bebeğim kaç kere kalktığım belli değil artık sayamıyorum uyku nedir bilmiyorum uzun bir süredir böyle nedenini çözemedim 🤦🏻♀️
Mutluanne06 cinarm benim bebeğimde 7 aylık olacak sürekli uyanıyor 2 aydır böyle bez sayınız nasıl peki
Daylin1 cinarm bnde bu durumdaym 7 aylık olcaz ama çok sık kalkıyor küçükken bu kadar bile kalkmiyordu
Elfidam stella 30 günlük sabah 6ya kadar 1,5-2saatte bir. 6 dan spnra maşallak ssat başı uyanıyor. Slarm mübarek. Kurmaya gerek mi var. Umarım bir kaç haftaya dğzelir
stella Elfidam ben de 2 saate kuruyorum ama o hep yarım saat önceden kalkıyor zaten 😂 umarım düzene girer. Benimki iki çekip uyuyor tam doymadan. O yüzden uyanıyor hemen acikip
nazlimom_ Zehra2205 emzirip uyutursam bi kere kalkıyor emzirmeden mesela 1 saat geçipte uyutrsam 2 kere kalkıor
curly_mom Zehra2205 22.5 aylık olana kadar gece emzirdim, emzirmeyi bırakınca kestim g3ce beslenmesini 🥲 Çünkü emerek uyumaya alışmıştı ben de o nasıl isterse öyle devam ettim 😅
Gezginanne35 Zehra2205 3 buçuk aylık bebeğim gece 2 buçuktan sonrasıni hic saymıyorum. Sürekli kalkip duruyor