Ayy gecenin bu saatinde yazıyorum uyanık olan var mıdır.. Daha önce mutfakta karıncalar vardı sonra ben evde olmayınca kayboldular. Akşam eşim kızımın beşiğin de 5-10 tane gördüğünü söyledi kızda kaşınmaktan uyandı zaten. Az önce baktım kıpırdanıyor dedim heralde acıktı emecek huykanıyor gene bi kaldırdım ki altında karıncalar yüzüne geziyolar. Bişey oldu mu ağzına kulağına gittimi bilmiyorum hızlı hareket ediyolar muhtemelen ısırıyolar. Beşiğe baktım bi yerinde bişey mi unuttum diye yok. Yatağı sünger onu kaldırdım altta tek tük duvarda yürüyorlar ta iyice huylandim. Napacam simdi ben nasl gider bu karıncalar. Hiç de sevmem böcekleri offff. Var mı kesin çözüm olan bi ilaç.