Minisin_annesi Yaklaşık 1 saattir karın ağrısı çekiyorum bi geliyor bi gidiyor 40+6 günlük oldum inanın suan korkudan sancı mı değil mi ayırt edemiyorum ilk oğlumda böyle birden ağrısı yüksek başlamamıştı sanki🥺hiçbişey aklıma gelmiyor anlayacağınız 🥺5 dk bir agri geliyor bazen 7 dk değişiyor ay heyecandan titriyorum ne yazdığımıda bilmiyorum hoşgörün lütfen 😭😭😭
My_little_sunshine Minisin_annesi Ay vakti de gelmiş zaten doğum sancısıysa dayanamaz gidersiniz. 🙏🌸 Sağlıkla kavuşun inşallah.❣️
Tuba_2410 Minisin_annesi sağlıkla kurtulun inşallah muhtemelen doğum sancısı beş dakika da bir geliyorsa
Denizzz88 Minisin_annesi doğuruyorsunuz bence zaten vakti de gelmiş artık 5 dk 7 dk da bir giriyorsa eğer başlamış bence doğum gidin mutlaka doktora bi
muhammedsevgi Minisin_annesi bende oğlumda öyleydim ayırt edemedim doğum mu değilmi gittim hastaneye sancım ful açılma yoktu suni ile doğurdum ama bence sizinde doğum zamanı gelmiş ztn bebişin hadi hayrlısı kuzum rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canm
momys305 Oyy kıyamam Allahım yardımcın olsun pozisyon değiştir yalancı olabilir belki benim tam 4 dk da bir giriyordu ve gittikçe artan sancıysı ve en fazla 15-20 sn sürüyordu bi duş al uzan balkona çık derin nefes al belki geçer. Ama artık zamanı gelmiş bebiş içerde durmak istemiyor olabilir Allah kolaylıkla kurtarsın ikinizi de🥰🫶🏼
Mervegem Ağrılar düzenliyse doğum başlıyordur suyunuzu takip edin bazen bianda patlamıyor sızıntı halinde geliyor
Lema Ben de ikinci de ayni böyleydim basladi mi nezaman hastaneye gideyim kestiremedim Hala daha siddetli agri gelecek diye beklerken sabah dogdu yavrum 😂 iyiki sabah kalkinca ne olur ne olmaz gittik hastaneye. Nedense sancilar ilkindeki gibi siddetli hissetmedim Bence sen de git ikinci daha cabuk geliyor anlamiyor insan bazen Ilkinde 2 gece sanciliydim digeri gece basladi sabaha dogdu
Yengecimben Minisin_annesi kız bende düzenli ağrı olsun diye bekledim tam 24 saat çektim düzen falan yoktu son dakikaya kadar hep 5 dk 7 dk böyle ne sancı arttı ne süre düzene girdi en son zorla hastaneye götürdüler beni 7 cm açılmam varmıs doğum başlamıştı hastane uzaksa bir an önce git bence Allah sana cok kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla kavuş bebegine ay ağlicam 🥲
Minisin_annesi Yengecimben şuan ağrım durdu ne yapacağımı şaşırdım. Hastaneye erkenden gitmekte istemiyorum insanın orda psikoljisi bozuluyor gelen elliyor giden ellior🙄
Hndealnathn İkinci gebelikte arayı uzatmayın ben aman kasıklarım ağrıyor doğum sancısı değil bu diye gitmedim evde doguruyordum kızımı
Tenkyuu Benimde doğumdan önceki gün böyle sancım vardı sonra sıkılaşiyor. Gece de nişanim gelmişti sancidan duramadm hastaneye gittik, sabaha doğum yaptım. Takip edin nişan yada suyunuz gelirmi. Bana kalırsa ya aksama yada yarın sabaha doğum yaparsiniz.
Hndealnathn Minisin_annesi valla öyle.gece 3 te kasık ağrısiyla uyandım dedim herhalde tuvaletim geldi kalkmadim sıkıştım ondan çünkü oğlumu kendi sancimla dogurdugum için doğum sancısı nedir biliyordum.meğer acilmam başlamış benim kasık ağrısı deyip takmadığim ağrı doğum sancisiymis ben tuvalete girip yattım geri sabah 6 da kalktım zaten 9 da da rutin randevum vardı yine tuvalete girdim çıktım Nisan geldi doktorumu aradım hocam hiç ağrım yok ama Nisan geldi bekleme randevu saatini hastaneye geç geliyorum dedi saat 8 de buluştuk hastanede %90 yumuşama 5 cm açılmayla yatısimi yaptık o gün dogurgum kızımi 37.haftasinda
Deletedmom_73 Minisin_annesi Bence gidin bir nst çeksinler düzenli değilse zaten eve yollarlar ama sizin ki doğum sancısına benziyor eli kulağındadir Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊