Crn eline veriyorum dilinin ucuyla bakıp atıyor ezip veriyorum anında ögurerek kusmaya başlıyor ac bırakmayı denedim belki mecburen yer diye umrunda bile değil çaresizce ağlıyor eee bende tükenmiş olarak mecbur günün sonunda püreye devam etmek zorunda kalıyorum, beni yönlendiren hep doktorlar oldu ve dinlediğim için çok pişmanım memleketin muayene ücreti en yüksek iyi doktorlara gittik 6aydan önce sakın dediler püreyle başlayın zamanla kendi yemek isytcek dediler ama hepsi baştan yanlış gitti sizinde dediginiz gibi en baştan ezerek vermek gerekti ama bilemedim ilk bebeğim ve herkes sonradan akıl vermeye başladı öyle değil böyle olacaktı diyen yakın çevrem 🤷🏼♀️ ne yapmalı nasıl yapmalı olması gereken duruma getirmeli alt-üst oldum