Eminecak Bebeginize bulasti mi ? 40 günlük bebeğim var kovid oldum maalesef cok üzülüyorum ona da bulasacak diye.
Banucetin Eminecak 3 aylıkken ve 9 aylıkken oldum ilk olduğumuzda bol bol emzirdim bir kere calpol verdim 1 2 gün halsizdi bir sıkıntı olmadı 9 aylıkken yani 1 ay önce emmek istemedi 4 5 gün ama zaten gündüzleri pek emmiyor artık ikisimde de bir sıkıntı olmadı merak etmeyin
Mrv1007 Eminecak bebeğim dört buçuk aylıkken ikimiz de olduk. Sadece bir gün ateşlendi ve iki üç gün huysuzluk yaptı. Bol bol emzirdim atlattık çok şükür
rreeyhann Eminecak kuzum su sira yasadigim ilcede asiri salgin var nerdeyse tum tanidigimin bebegi hasta ortak belirtiler yuksek ates ki bir hafta oncesine kadar bizde de ayniydi oglum 39.7 ye kadar cikti atesi 3.gun ben rahatsizlandim test verdim pozitif cikti. Bu surekce hep uzak durdum sadece emzirdim cok sukur atlattik
Linlin1511 biz de 2 kez covid geçirdik. ilkinde daha 1 aylıktı, sonuncusunda 8. ikisinde de emzirdim. ateş için de doktorun önerdiği ölçüde calpol vermiştik. çok geçmiş olsun
Mrv1007 Eminecak calpol verdik biz, inatcı bir ateş olmadı cok şükür calpol yetti. Zor durumda kalırsak kullanalım diye bir de fitil yazdı doktorum ama gerek kalmadı. Anne sütünün ağrı kesici ateş düşürücü olduğunu bol bol emzirmem gerektiğini söyledi bir de doktor
Eminecak rreeyhann 43 günlük oğlum ona da geçti galiba kovid ya da usuttu bilmiyorum iki gündür çok hasta 38 in üstüne çıkarmadık ateşini ama kolunu bile kaldirmiyor gozlerini açmıyor sürekli ıkınıyor korkuyorum bir sey olacak diye doktor emzir surekli diyor ama gözünü bile açmadığı için zorlaniyorum emzirirken de. Calpol vermeye çalışıyorum ama tükürüyor çıkarıyor agzindan yutmuyor ne yapacagimi sasirdim 🥺
rreeyhann Eminecak bizde siringayla verdik artvinde yasiyorum inanin tum hastaneler bebeklerle dolu cevremdeki herkesin bebegi ayni yuksek ates
Eminecak Mrv1007 biz calpol veremedik sürekli tükürdü. Bugun doktorumuz fitil verdi toparladi biraz ateşi çok şükür. Ama covid testi yaptı pozitif çıktı sürekli emmesi gerekiyor inşallah toparlar emmeye gücü yeterse 🥺
Cnsulina Çift maske takın bebeğe temas etmeden ellerinizi yıkayın geçmez Allah’ın izniyle. Ben de oldum doğumdan hemen sonra bebeğime geçmedi çok şükür . Acil şifalar diliyorum 🙏