Bir_anneee 1 ay sonra işe başlayacağım bebeğim 4 aylıkken ama biberon almıyor her gün deniyorum istemiyor ağlıyor. günde 4 saat ayrı kalacağız bebeğimle o süre boyunca acıkır mı. Biberona nasıl alıştırabilirim (emzik de almadı şimdiye kadar)
Dolores Bir_anneee ben de bu konuyla ilgili post açtım ama hiç tatmin edici bir yanıt bulamadım. Bence sizin yine kabul etme şansınız var benim bebeğim 8 aylık ve biberondan su dışında hiçbir şey içmiyor. Ne mama ne de anne sütü almadı. Uykuluyken vereyim diyorum çığlık çığlığa. Uyanıkken vereyim diyorum asla almıyor. İşe başlayacağım bakıcıyla duracak nasıl olacak hala bilmiyorum. Ağlamasını hiç istemiyorum memeden mahrum edildiğini hissetsin istemiyorum 😭
Bir_anneee Dolores ben de çok üzülüyorum ağlama krizine girince meme ile susan bir bebek nasıl yapcaz sürekli onu düşünüyorum Allah yardımcımız olsun ya