Mirac_21032019 Dogdugundan beri dr.browns kullaniyoruz cokta memnunum 5 aylik olduk 3 numaraya gecicez ama kararsiz kaldim uçmu alayim yoksa suluk seklindemi alayim su icin avent baktim suluk akitiyo diyo cogu yorum siz ne kullaniyosunuz
Ahmedemirinannesi Mirac_21032019 ilk basta avent alistirma bardagi aldik ama bir kere bile kullanamadi oglum hic sevmedi ve bencede kullanisli degil.en guzeli kesinlikle suluk ve aventin sulukları harika cok memnunuz ama 6 ay icin kullanimi nasil olur bilmiyorum 10 aylikti sanirim biz kullanmaya basladigimizda.
Sakura-chan Mirac_21032019 valla eczaneden bebedor marka aldım suluk 10 tl ye çok sevdi. Biberonu mamajoo zaten onda da mamajoo devam edicez